مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-16اقتصادي

تسریع عملیات اجرایی سد عمارت با اعتبارات صندوق توسعه ملی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با اختصاص منابع کافی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های مرزی از 6 سال پیش سرعت عملیات اجرایی در طرح عمارت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری اناری ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح های سدسازی در شمال استان اردبیل اظهار کرد: با اتمام عملیات متعدد سدسازی در اردبیل شاهد ذخیره سازی کافی آب در پشت این سدها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت 54 درصدی عملیات ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود در گرمی شاهد سرعت اجرای این پروژه هستیم، تصریح کرد: ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود در دستور کار قرار گرفته و برای تکمیل و اتمام به موقع آن برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: این رودخانه به دلیل ظرفیت آب و خاک همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به وقوع سیلاب های مخرب و نیز فرسایش های ساحل رودخانه در اثر دبی پایه رودخانه، سالانه خسارات زیادی به اراضی کشاورزی و تأسیسات مجاور رودخانه وارد می شود.

حیدری اناری تکمیل سد عمارت و تصفیه خانه سد تازه کند را یادآور شد و افزود: تمام تلاش بر این است تا این 2 پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سد عمارت با حجم مخزن 182 میلیون متر مکعب از نظر حجمی بزرگترین سد استان اردبیل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع عملیات اجرایی سد عمارت با اعتبارات صندوق توسعه ملی

تسریع عملیات اجرایی سد عمارت با اعتبارات صندوق توسعه ملی