مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-16پزشكي

واکسیناسیون 6و نیم میلیون دام علیه بیماری های واگیر در همدان


مدیر کل دامپزشکی استان همدان از واکسیناسیون بیش از شش و نیم میلیون نوبت سر دام علیه بیماری های واگیر دار دامی از جمله تب برفکی، شاربن، بروسلوز، - ایسنا/همدان مدیر کل دامپزشکی استان همدان از واکسیناسیون بیش از شش و نیم میلیون نوبت سر دام علیه بیماری های واگیر دار دامی از جمله تب برفکی، شاربن، بروسلوز، طاعون، قانقاریا و سایر مصادیق خبر داد و گفت: این رقم مربوط به 10 ماهه سال جاری بوده که همچنان انواع واکسیناسیون برای دام علیه بیماری های واگیردار ادامه دارد.

دکتر محمود رضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نظارت بر سلامت دام های مختلف به طور مرتب انجام می شود، تصریح کرد: واکسیناسیون به طور مرتب بر روی دام ها توسط اکیپ های دامپزشکی انجام می شود و خوشبختانه با پیگیری های مرتب اکیپ ها شاهد افزایش سطح بهداشت و سلامتی دام ها در استان هستیم.

وی به واکسیناسیون سگ های گله و صاحب دار در 10 ماهه امسال اشاره کرد و گفت: واکسن هاری برای یک هزار و 700 سگ گله و صاحب دار انجام شده است و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

رسولی از اعزام اکیپ های دامپزشکی به مناطق قشلاقی که عشایر در آنها منطقه حضور دارند، خبر داد و گفت: این اکیپ ها به صورت 40 شبانه روز در محل استقرار عشایر حضور داشته و سلامت دام های آنها را رصد کرده و واکسیناسیون های لازم را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 6و نیم میلیون دام علیه بیماری های واگیر در همدان

واکسیناسیون 6و نیم میلیون دام علیه بیماری های واگیر در همدان