مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-16سياسي

تصویب آیین نامه اجرایی ایجاد زیرساخت و حمایت از تأسیسات گردشگری در هیئت دولت


هیأت وزیران در راستای گسترش هرچه بیشتر آثار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی صنعت گردشگری کشور، آیین نامه اجرایی مربوط به زیرساخت های مورد نیاز مناطق گردشگری و حمایت از تأسیسات گردشگری را به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، جلسه هیأت وزیران امروز چهارشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد و در آن وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور به موجب آیین نامه اجرایی اجزای (2) و (3) بند (الف) ماده (100) قانون برنامه ششم توسعه مکلف شدند با پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن نصب علائم و تابلوهای راهنمای گردشگری در حاشیه راه ها و نقاط درون شهری، نسبت به تخصیص فضای مناسب جهت ایجاد اماکن اطلاع رسانی در فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه های حمل و نقل شهری اقدام کنند.

در ادامه جلسه امروز هیأت دولت، تعداد دیگری از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی بررسی و تصویب شد.

ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال اصلاح شد اعضای دولت در ادامه جلسه، با اضافه شدن وزیر اطلاعات و رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال موافقت کردند.

کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و به منظور راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه اجرایی ایجاد زیرساخت و حمایت از تأسیسات گردشگری در هیئت دولت

تصویب آیین نامه اجرایی ایجاد زیرساخت و حمایت از تأسیسات گردشگری در هیئت دولت