مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-16اقتصادي

اجرای 1404 طرح اشتغال روستایی در لرستان/60 درصد دعاوی سازشی حل می شود


مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اجرای برنامه های اداره کار جهت اشتغال روستایی و عشایر با هدف تثبیت سکونت و جلوگیری از مهاجرت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی آشتاب ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری از الطاف الهی است که باید قدر آن را دانست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن کشور در یک جنگ اقتصادی، وزارت تعاون نقش مهمی در کارآمدی نظام دارد که خوشبختانه نقش آفرینی این مجموعه تاکنون مطلوب ارزیابی شده است.

مدیرکل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با تاکید بر حفظ نیروی انسانی توام با تولید، افزود: در حال حاضر 374 تشکل کارگری در استان فعالیت دارد، ضمن اینکه حدود 60 درصد دعاوی در این مجموعه به صورت سازشی حل و فصل می شود.

آشتاب با اشاره به اجرای برنامه های اداره کار جهت اشتغال روستایی و عشایر با هدف تثبیت سکونت و جلوگیری از مهاجرت ، افزود: 1404 طرح از این ظرفیت استفاده کرده اند که می توان با بهره برداری از این طرح ها برای 6 هزار نفر شغل ایجاد کرد.

وی ادامه داد: معرفی الگوهای برتر در قالب جشنواره های کارآفرینی، توجه به کارفرمایان سلامت محور، توسعه فضاهای فرهنگی و کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی طی 5 سال از مهمترین برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1404 طرح اشتغال روستایی در لرستان/60 درصد دعاوی سازشی حل می شود

اجرای 1404 طرح اشتغال روستایی در لرستان/60 درصد دعاوی سازشی حل می شود