مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-16سياسي

ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های سلسله و دلفان با احداث شهرک پتروشیمی


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس بر ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های سلسله و دلفان با احداث شهرک پتروشیمی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس بر ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های سلسله و دلفان با احداث شهرک پتروشیمی تاکید کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت توسعه سد سازی در لرستان اظهار کرد: براساس اسناد بالادستی تعریف شده و سند آمایش سرزمینی در این استان یکی از راه های توسعه حوزه کشاورزی و ایجاد کارخانجات متناسب با این بخش است.

وی با بیان اینکه اساس و زیرساخت توسعه بخش کشاورزی مساله تخصیص آب، احداث سدها و به اتمام رساندن سدهای نیمه تمام است، افزود: سدسازی به عنوان یکی از مطالبات مردم در سفر هیات دولت به لرستان مطرح شد و پیگیر آن هستیم.

نباید تنها به تکمیل سدهای نیمه تمام قانع باشیم نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: نباید تنها به تکمیل سدهای نیمه تمام قانع باشیم بلکه مطالبه عمومی لرستان حق آبه، ساختن سدهای نیمه تمام و احداث سدهای جدید است.

ابراهیمی بر انجام طرح های آبخیزداری در استان تاکید کرد و افزود: در این خصوص 180 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است که از وزیر جهاد کشاورزی انتظار می رود به صورت ویژه مساله آبخیزداری، کشت اراضی دیم، ایجاد باغات در اراضی شیب دار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های سلسله و دلفان با احداث شهرک پتروشیمی

ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های سلسله و دلفان با احداث شهرک پتروشیمی