مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-16سياسي

واکنش سخنگوی سپاه به فایل صوتی منتشر شده


انتشار فایل صوتی جلسه فرمانده سابق سپاه با معاون پیشین اقتصادی سپاه با واکنش سردار رمضان شریف، سخنگوی این نهاد نظامی، مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق از سپاه نیوز، او گفت: از پنج سال گذشته دستگاه های نظارتی سپاه برابر روش های جاری و مراقبت های مستمر خود به پدیده ای از سوءمدیریت و تخلف در یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و پرونده پس از بررسی دقیق و حرفه ای به محاکم قضایی ارجاع و قوه قضاییه با همکاری سپاه، احکام متخلفان را که هم اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند، صادر کرد .

سردار شریف گفته این موضوع در همان زمان از طریق صداوسیما از سوی سخنگوی وقت قوه قضاییه به اطلاع افکار عمومی رسانده شده بود.

سخنگوی سپاه همچنین انتشار مجدد فایل صوتی مربوط به این پرونده را در راستای راهبرد ترمیم زخم های ناشی از پیامدهای مجاهدت های سپاه و شهید سلیمانی بر پیکره استکبار دانست و افزود: سردار سلیمانی هیچ نقش و مسئولیتی در بنیاد تعاون سپاه نداشته است و این ماجرا بار دیگر نشان داد این شهید برای دشمن قابل تحمل نبوده و این نظریه که دشمن از شهید قاسم سلیمانی بیشتر از قاسم سلیمانی می ترسد نیز به عنوان حقیقتی انکارناپذیر، بیش از پیش اثبات شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی سپاه به فایل صوتی منتشر شده

واکنش سخنگوی سپاه به فایل صوتی منتشر شده