مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-16اقتصادي

جذب سرمایه برای افزایش مقیاس تولید ابرخازن های نانویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت اسکلتون تکنولوژیز (Skeleton Technologies) تولیدکننده و توسعه دهنده ابرخازن های دارای چگالی انرژی و توان بالا در استونی، - شرکت اسکلتون تکنولوژیز (Skeleton Technologies) تولیدکننده و توسعه دهنده ابرخازن های دارای چگالی انرژی و توان بالا در استونی، 37٫6 میلیون یورو سرمایه جدید جمع آوری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت اسکلتون تکنولوژیز (Skeleton Technologies) تولیدکننده و توسعه دهنده ابرخازن های دارای چگالی انرژی و توان بالا در استونی، 37٫6 میلیون یورو سرمایه جدید جمع آوری کرده است.

در دور D 3 جذب سرمایه، شرکت های متعددی از جمله یکی از بنیان گذاران متخصص باتری به تیم سرمایه گذاران اسکلتون تکنولوژیز پیوسته اند.

هدف این سرمایه گذاری ها افزایش بیشتر تولید ابرخازن ها در زاکسن، آلمان، برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان و ادامه توسعه ابرخازن و فناوری گرافن منحنی در محصولات باتری های جدید خواهد بود.

تاوی مادیبرک، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران اسکلتون تکنولوژیز گفت: این بودجه جدید یکی از نقاط عطف توسعه فناوری اسکلتون تکنولوژیز است که به ما امکان می دهد راهبرد بلندمدت خود را اجرا کنیم و هیچ سرعتی را در افزایش تولید خود برای ارائه خدمات به تقاضای رو به رشد مشتری از دست ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه برای افزایش مقیاس تولید ابرخازن های نانویی

جذب سرمایه برای افزایش مقیاس تولید ابرخازن های نانویی