مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-16سياسي

ضرورت احداث خوابگاه های متاهلین به دلیل افزایش دانشجویان ارشد و دکتری


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیاز به خوابگاه های متاهلین بیشتر شده است که در این زمینه استفاده از کمک های خیّرین ضروری است.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیاز به خوابگاه های متاهلین بیشتر شده است که در این زمینه استفاده از کمک های خیّرین ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و تجلیل از ریاست سابق این دانشگاه گفت: از میان افراد خیّر حوزه آموزش عالی می توانیم به مرحوم افضلی پور اشاره کنیم که فردی خیّر و نیک اندیش بود و بنیان دانشگاه شهید باهنر کرمان را در کرمان گذاشت.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور اظهار داشت: روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی در کشور به شدت افزایش یافته و حدود 30 درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع نیازهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه های متاهلی است و در این حوزه نیاز به تلاش بیشتر داریم.

دکتر داداش پور تصریح کرد: دانشگاه های برتر دنیا عمده رشد خود را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند و مردم جامعه سرمایه گذاری کرده اند و اگر قرار است دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث خوابگاه های متاهلین به دلیل افزایش دانشجویان ارشد و دکتری

ضرورت احداث خوابگاه های متاهلین به دلیل افزایش دانشجویان ارشد و دکتری