مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 04:422022-02-16سياسي

طوفان ابتلا به اُمیکرون / 4 شرط گذر از پیک ششم با آسیب کمتر


دبیر بورد ایمنی شناسی کشور و عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه اگر دو تا سه هفته بتوانیم مدیریت درستی اعمال کنیم، بیشتر می تواند در کنترل اپیدمی به ما کمک کند، - دبیر بورد ایمنی شناسی کشور و عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه اگر دو تا سه هفته بتوانیم مدیریت درستی اعمال کنیم، بیشتر می تواند در کنترل اپیدمی به ما کمک کند، گفت: همچنین اگر مردم مراعات کنند تا این مرحله که مرحله طوفانی ابتلا است را بگذارانیم، می توان با آسیبی کمتر از این پیک گذشت.

دکتر وجگانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در کشور، گفت: جای نگرانی و تاسف دارد که به مرگ های سه رقمی رسیده ایم.

با این حال اگر بتوانیم پروتکل های فاصله گذاری و استفاده از ماسک را رعایت کنیم، دورهمی ها و مهمانی ها را واقعا تعطیل کرده و از تجمعات در این مقطع زمانی پرهیز کنیم و ضمن اینکه واکسیناسیون نوبت سوم را حتما در اولویت قرار دهیم، می توان این پیک را کنترل کرد.

وی درباره ایجاد محدودیت در فعالیت های اجتماعی، گفت: باید در همه مکان های تجمعی، فاصله گذاری رعایت شود.

به عنوان مثال اولا بهتر است در این شرایط به ویژه در شهرهای قرمز، مکان هایی مانند سینما، تئاتر و سایر مکان های تجمعی سربسته، باز نباشند و اگر هم باز هستند، حتما فاصله گذاری را رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان ابتلا به اُمیکرون / 4 شرط گذر از پیک ششم با آسیب کمتر

طوفان ابتلا به اُمیکرون / 4 شرط گذر از پیک ششم با آسیب کمتر