مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-15سياسي

17 درصد از درخواست های طلاق در کرمانشاه به سازش انجامید


به گفته رییس کل دادگستری کرمانشاه با تلاش مراکز مشاوره در 9 ماهه امسال، 17 درصد از درخواست های طلاق در استان منجر به سازش شده است.

- پرویز توسلی زاده در مراسم تجلیل از مراکز مشاوره فعال در حوزه خانواده و سازش در امر طلاق، با تقدیر از تلاشهای مؤثر مراکز مشاوره خانواده، اظهار کرد: اسلام به عنوان یک مکتب انسان ساز، بیشترین عنایت را به تکریم و تعالی خانواده داشته و این نهاد مقدس را کانون تربیت و مهد مودت و رحمت می داند و سعادت و شقاوت جامعه انسانی را منوط به صلاح و فساد این نهاد می داند.

وی یادآور شد: در اسلام هدف از تشکیل خانواده، تأمین نیازهای مادی، عاطفی و معنوی انسان ازجمله دستیابی به سکون و آرامش است، لذا بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی، مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و طلاق است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه فعالیت مراکز مشاوره خانواده را در حوزه سازش، یک کار ارزشمند و خداپسندانه دانست و افزود: گاهی یک اختلاف ساده می تواند منجر به ارتکاب جرایم بزرگتر شود، لذا شایسته است در کنار وقوع هر اختلاف خانوادگی، بحث سازشی آن مطرح و پیگیری شود.

توسلی زاده در ادامه ضمن تأکید بر اطلاع رسانی فعالیت این مراکز در استان اظهار داشت: مردم باید در جریان تلاش و زحمات این مراکز در حوزه کاهش طلاق و سازش بین ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 درصد از درخواست های طلاق در کرمانشاه به سازش انجامید

17 درصد از درخواست های طلاق در کرمانشاه به سازش انجامید