مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-15سياسي

بازگشایی دو رواق زیارتی حرم حضرت علی (ع) +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: دو رواق بنام حضرت آمنه بنت وهب (مادر پیامبر اکرم ص) و جعفر طیار (پسرعموی پیامبر) که از فضا های زیارتی طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن .

- در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد پربرکت مولای متقیان و روز پدر، دو رواق زیارتی حرم مطهر علوی که با همت مهندسان، استادکاران و خیران حرم ساز ایرانی ساخته شده است، گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: دو رواق بنام حضرت آمنه بنت وهب (مادر پیامبر اکرم ص) و جعفر طیار (پسرعموی پیامبر) که از فضا های زیارتی طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) محسوب می شود، با حضور مسئولان ایرانی و عراقی گشایش یافت.

این دو رواق زیارتی که جلوه باشکوهی از معماری ایرانی و اسلامی است، فضای مناسبی را برای برگزاری مراسم مذهبی، زیارت و بیتوته زائران به ویژه در ایامی مانند اربعین حسینی که حضور میلیونی زائران در اعتاب مقدسه را شاهد هستیم، فراهم می کند.

براساس این گزارش، صحن و شبستان حضرت زهرا (س) که به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی، سبب اتصال و احیاء نام مبارک حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر علوی شده است، یادمانی است از با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی دو رواق زیارتی حرم حضرت علی (ع) +تصاویر

بازگشایی دو رواق زیارتی حرم حضرت علی (ع) +تصاویر