مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 01:422022-02-14سياسي

تولد در خانه خدا ویژگی خاص حضرت امیر المومنین (ع)


حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه سربیشه در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، یکی از فضائل منحصر به فرد حضرت امیر المومنین علی(ع) را تولد آن حضرت در خانه کعبه آن هم به اذن و معجره پروردگار دانست و اظهار داشت: هر چند این امتیاز خاص را همه علمای اهل سنت و تشیع قبول دارند اما برخی از دشمنان چون وهابیون تولد حضرت علی (ع) را در کعبه قبول ندارند.

وی با بیان این که موضوع ولادت حضرت علی (ع) در کعبه علاوه بر کتاب های اهل تشیع در کتب اهل سنت نیز آمده است، افزود: ولادت امام اول شیعیان جهان در کعبه نشان از ویژگی خاص و منحصر به فردی ست که فقط مختص حضرت علی (ع) است و حتی پیامبر مکرم اسلام این فضلیت نصیبشان نشده است.

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به نامگذاری تولد حضرت علی (ع) با نام روز پدر تصریح کرد: الگو و نمونه بودن آن حضرت برای همسرشان حضرت فاطمه(س) و فرزندانشان نشان از بهترین پدر و همسر در جهان دارد که باید این ویژگی را پدران و مردان این سرزمین و مسلمانان جهان الگو قرار دهند.

به گفته  امام جمعه سربیشه الگو قرار دادن حضرت علی (ع) در همه عرصه ها به ویژه منحصر به فرد بودن آن حضرت برای خانواده سبب می شود تا فرزندان صالح و سالم داشته باشیم که بتوانند در آینده باری از روی دوش جامعه برداشته و نمونه یک مرد و پدر نمونه برای خانواده خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد در خانه خدا ویژگی خاص حضرت امیر المومنین (ع)

تولد در خانه خدا ویژگی خاص حضرت امیر المومنین (ع)