مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-14سياسي

جهاد تبیین راهبرد کلان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است


سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین به عنوان دستور صریح امام خامنه ای راهبرد کلان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامام خامنه ای است که در راستای تحقق این امر شورای برنامه ریزی تشکیل کارگروه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با هدف برنامه ریزی برای حمایت از تشکیل شبکه سایبری مردمی جهادگران تبیین و تشکیل اطاق های اندیشه ورز در راستای تسهیل این امر و بکارگیری ظرفیت هایی که می توانند تولید محتوا نمایند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس از فعالیت 6 هزار هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: 2500 هیئت از این تعداد در شهر تبریز فعالیت دارند که پتانسیل بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه وجود تشکل های دینی، روحانیون مستقر، مؤسسات و خانه های قرآنی در آذربایجان شرقی یک پتانسیل و ظرفیت بزرگ است، افزود: هدف ما تصدی گری نیست و به دنبال برون سپاری فعالیت ها هستیم به طوری که مردم باید نقش اصلی را در برنامه های ملی و مذهبی ایفا کنند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 170 روحانی مستقر، امام محله و امام پایگاه در مناطق مختلف استان حضور و فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راهبرد کلان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است

جهاد تبیین راهبرد کلان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است