مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-14سياسي

پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما، افتخار می کنیم


رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرستاد و از مواضع حمایتی ایشان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، هنیه در این پیام تأکید کرد که پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد بزرگی برای پروژه مقاومت اسلامی بود.

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: ما عمیقا به مواضع درخشان شما در حمایت از ملت فلسطین و مسئله مقدس آن، افتخار می کنیم .

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین سال گذشته، در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از حضرت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر کرد.

اسماعیل هنیه در این خصوص گفت: ما در جنبش حماس و در کنار ما ملت فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می شویم تا اینگونه سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر [شما] در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما، افتخار می کنیم

پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما، افتخار می کنیم