مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-14پزشكي

پلمب بیش از 47 واحد کشتار غیرمجاز در خوزستان


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خوزستان از پلمب بیش از 47 واحد کشتار غیرمجاز و معرفی بیش از 140 پرونده تخلف بهداشتی در این استان خبر داد.

- با اشاره به اینکه کشتار و عرضه غیرمجاز و غیربهداشتی فرآورده های خام دامی بی شک تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و سلامت غذایی مردم محسوب می شود، اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی خوزستان برای مقابله با مخاطرات بهداشتی ناشی از آلودگی که از طریق فرآورده های خام دامی و عرضه غیر بهداشتی با هر نوع کشتار غیرمجاز و کنار جاده ای دام ها برخورد جدی می کند.

وی از معرفی بیش از 140 پرونده تخلف بهداشتی دامپزشکی به مراجع ذیصلاح در سال جاری خبر داد و افزود: اغلب اوقات که کارشناسان دامپزشکی برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام اقدام می کنند، کار به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم نیروهای دامپزشکی هم می کشد.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خوزستان بیان کرد: همچنین در سال جاری بالغ بر بیش از 47 واحد کشتار غیرمجاز دام در سطح خوزستان با هماهنگی مراجع ذیصلاح پلمب شد.

وی تاکید کرد: خود مردم پای کار در مقابله با کشتار غیرمجاز دام و زنده فروشی مرغ هستند و تا وقتی تقاضا برای خرید از این واحدهای غیرمجاز را دارند، حذف واحدهای کشتار غیرمجاز دام و زنده فروشی مرغ در استان عملاً بسیار سخت و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب بیش از 47 واحد کشتار غیرمجاز در خوزستان

پلمب بیش از 47 واحد کشتار غیرمجاز در خوزستان