مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-14سياسي

کمک به خانواده های نیازمند از مصادیق جهاد اقتصادی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت خیّرین در رفع مشکلات قشر نیازمند در شرایط دشوار اقتصادی نوعی جهاد اقتصادی است.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت خیّرین در رفع مشکلات قشر نیازمند در شرایط دشوار اقتصادی نوعی جهاد اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در مراسم اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های مددجوی کمیته امداد استان اظهار کرد: تأمین جهیزیه برای زوج ها و برداشتن موانع اقتصادی از پیش پای آنان یکی از زمینه های مهم در زمینه ترویج ازدواج آسان است.

وی با بیان اینکه کمک به تأمین جهیزیه زوج های نیازمند نه تنها مشارکت در رفع نیازهای ضروری این خانواده ها بلکه کمک به پایدارسازی زندگی و استحکام بنیاد خانواده است، تصریح کرد: تأمین جهیزیه برای زوج ها و برداشتن موانع اقتصادی از پیش پای آنان یکی از زمینه های مهم در زمینه ترویج ازدواج آسان است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان برنامه های مهمی دارد، گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و کمک به تأمین جهیزیه و ازدواج زوج های جوان در کنار خدماتی همچون مسکن و برنامه های فرهنگی از ماندگارترین خدمات این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به خانواده های نیازمند از مصادیق جهاد اقتصادی است

کمک به خانواده های نیازمند از مصادیق جهاد اقتصادی است