مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-14فرهنگي

جایزه خندستان در تئاتر فجر


رییس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از اختصاص جایزه خندستان به برترین نمایش کمدی حاضر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

- علی دادفر در این باره گفت: معتقدیم خاستگاه هنر تئاتر کمدی، شهر اصفهان است و به همین منظور جشنواره خندستان را در اصفهان برنامه ریزی کرده ایم و سومین دوره نمایشنامه نویسی کمدی در سال جاری در اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، وی با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی با عنوان خندستان در سال 1401 به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: به همین منظور کلیه جشنواره های معتبر کشور را زیر نظر داشته و رصد می کنیم.

در همین راستا تصمیم گرفتیم با هماهنگی دبیرخانه جشنواره و مساعدت حسین مسافر آشنا، به برترین نمایش کمدی حاضر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر از دیدگاه داوران جشنواره، هدیه خندستان را به رسم یادبود و به همراه لوح سپاس اهدا نماییم.

رییس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در آذرماه سال 1401 برگزار می شود افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته های ابتدایی سال جدید، فراخوان جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید و سایت جشنواره نیز راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه خندستان در تئاتر فجر

جایزه خندستان در تئاتر فجر