مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-14اقتصادي

آب اردبیل به جای قزل اوزن از ارس تأمین شود


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آب پایدار شهر اردبیل به جای قزل اوزن بهتر است با هزینه کمتر از رود ارس تأمین شود.

- میرغنی نظری در دیدار مردمی خود با اهالی خلخال اظهار کرد: برای توسعه شبکه فاضلاب خلخال و بهره مندی اهالی از این زیرساخت مناسب ما سعی کردیم تا ردیف اعتباری حذف شده این پروژه را دوباره احیا کنیم و با تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار، گام اول در تکمیل فاضلاب شهر خلخال شروع شده است.

وی در مورد سد کوثر و اختصاص اعتبار از محل ماده 56 و منابع دولتی تصریح کرد: 108 میلیارد تومان از طریق بانک عامل برای این پروژه اختصاص یافته و در سفر رییس جمهور نیز 50 میلیارد تومان اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه برای این طرح کشاورزی و آبی تأمین شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تملک اراضی پشت سد و احداث ساختمان سد به همراه تکمیل پایاب سد کوثر را بسیار ضروری و حیاتی برشمرد و گفت: در کنار این پروژه محور کلور – درام نیز از پروژه های قدیمی این شهرستان است که در ماه های اخیر موفق شدیم 25.

5 میلیارد تومان اعتبار به صورت نقد برای این پروژه عمرانی تخصیص بگیریم.

نظری افزود: 17 برابر سال های گذشته در 2 سال اخیر برای محور کلور – درام اعتبار گرفتیم و قرار است از محل قیر رایگان نیز منابع مورد نظر برای این مسیر ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب اردبیل به جای قزل اوزن از ارس تأمین شود

آب اردبیل به جای قزل اوزن از ارس تأمین شود