مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-14حوادث

انتشار اخبار هولناک، جامعه را بیشتر ناامن جلوه می دهد


هنوز خبر هولناک قتل رومینا به دست پدرش از ذهنمان پاک نشده بود که قتل مونا به دست همسرش خبرساز شد، این خبرها قلب هر فردی را فارغ از اینکه پشت پرده این قتل ها چه اتفاقی رخ داده به درد می آورد و به روح و روان جامعه آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداختن به سوژه پرونده این قتل ها که عاملان بر آن مهر ناموسی می زنند، بعد از مدتی از تب و تاب می افتد، اما مجددا با تکرار آن، متولیان، کنش گران اجتماعی و فرهنگی به این باور می رسند که باید ریشه های وقوع این حادثه های هولناک در کشور بیشتر بررسی شده تا در نهایت خشکانده شود، اما پس از مدتی این مسئله به فراموشی سپرده می شود.

قتل های ناموسی موضوع جدیدی نیست و در گذشته نیز شاهد این اتفاقات در جامعه بودیم، اما به دلیل نبود فضای مجازی این مسئله بروز و ظهور چندانی در جامعه پیدا نمی کرد و عموما گوش به گوش به اطلاع جمع محدودی می رسید، اما باتوجه به سرعت انتشار اطلاعات در فضای مجازی، سلامت روان افراد و اعتماد به جامعه را هدف قرار می دهد.

این اخبار شاید از نظر کمی بسیار محدود باشد، اما قطعا تاثیرات مخرب آن از نظر فرهنگی و اجتماعی به اندازه زلزله های چند ریشتری است، قطعا در این حوادث صرفا به دنبال مقصر گشتن کار بیهوده ای محسوب می شود، زیرا قطعا عوامل متعددی از جمله ضعف قانون تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار هولناک، جامعه را بیشتر ناامن جلوه می دهد

انتشار اخبار هولناک، جامعه را بیشتر ناامن جلوه می دهد