مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-13سياسي

کتاب «بی نشان» در خرم‎آباد رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «بی نشان» و مستند «ایمان» با موضوع خاطرات امامعلی کونانی از آزادگان دفاع مقدس در حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

- ایسنا/لرستان آیین رونمایی از کتاب بی نشان و مستند ایمان با موضوع خاطرات امامعلی کونانی از آزادگان دفاع مقدس در حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب بی نشان و مستند ایمان برگرفته از این کتاب، یکشنبه، 24 بهمن با حضور رییس حوزه هنری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از هنرمندان در تالار ماه حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

کتاب بی نشان تألیف فرحزاد جهانگیری است که به معرفی و ثبت خاطرات امامعلی کونانی از آزادگان دفاع مقدس می پردازد و مستند ایمان به کارگردانی احمد احمدپور برگرفته از این کتاب است که خاطرات و زندگی این آزاده لرستانی را به تصویر کشیده است.

فرحزاد جهانگیری، نویسنده کتاب بی نشان در این آیین گفت: استارت کار کتاب بی نشان از 26 مرداد 1396 آغاز و بعد از چهار سال به پایان رسید کمااینکه در طول این مدت شاهد همکاری آقای کونانی و خانواده وی بودیم .

وی با بیان اینکه ما شرمنده شهدا و ایثارگران هستیم و به عنوان خادم شهدا باید در معرفی و ثبت خاطرات رزمندگان با زبان هنر کوشا باشیم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خاطرات دفاع مقدس جواهر هستند و از آنان با عنوان الما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بی نشان» در خرم‎آباد رونمایی شد

کتاب «بی نشان» در خرم‎آباد رونمایی شد