مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-13اقتصادي

کمک خیرین به بانوان زندانی نماد از خودگذشتگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس تلاش خیرین برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد را یکی از سرمایه های معنوی مجموعه قضایی خواند و بیان داشت اغلب زندانیان زن به صورت ناخواسته در دام جرائم افتادند و در این بین زندانیان جرائم غیر عمد و مالی اغلب به خاطر مشکلات مالی و نوسانات اقتصادی دچار مشکل قضایی و حقوقی شده اند.

وی تصریح کرد: کمک به زندانیان جرائم مالی و غیر عمد تنها کمک و یاری به یک نفر نیست چرا که این افراد اغلب سرپرست خانوار می باشند و با زندانی شدن آنان خانواده این زندانیان نیز درگیر مشکلات متعدد می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دستگاه قضایی توجه ویژه ای به بانوان زندانی دارد بیان داشت : تمام تلاش ما برای رهایی این افراد از زندان و کاهش آسیب های ناشی از حضور آنان در زندان است.

  سید مصطفی بحرینی توجه به وضعیت زندانیان از حیث اشتغال و عدم بازگشت به زندان را از دیگر برنامه های دادگستری فارس خواند و بیان داشت:  با همکاری خیرّین و نهاد های مسئول برنامه های متعددی برای اشتغال زایی و جلوگیری از بازگشت زندانیان به زندان ها در دستور کار داریم .

وی اظهار داشت برای انجام این امر مهم بخش صنعت بهترین گزینه است چرا که انگیزه زندانیان برای اشتغال می تواند کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیرین به بانوان زندانی نماد از خودگذشتگی است

کمک خیرین به بانوان زندانی نماد از خودگذشتگی است