مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-13اقتصادي

ضرورت تعیین زمان بندی مناسب برای صدور مجوز جذب سرمایه گذار


تمام مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران شرکت های خدمات رسان و مدیران بانک های استان باید جهت صدور مجوزهای لازم ایجاد سرمایه گذاری برای طرح های صنعتی در استان یک زمان بندی مثمر ثمر ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان یازدهمین نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران در استان اظهارداشت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران شرکت های خدمات رسان و مدیران بانک های استان باید جهت صدور مجوزهای لازم  ایجاد سرمایه گذاری برای طرح های صنعتی در استان یک زمان بندی مثمر ثمر ارائه دهند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی برای افزایش سرمایه گذاری در استان باید دید انتفاعی نداشته باشند و عملکرد خود را به نفع سرمایه گذاران سوق دهند تا سرمایه گذاران بخش خصوصی راغب به انجام سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی  شوند.

خاطرنشان می شود در این جلسه طرح ایجاد واحد تولیدی صنعتی سیم و کابل مسی شرکت رعد الکتریک که یکی از واحدهای صنعتی فعال ارومیه در زمینه تولید انواع سیم و کابل با اشتغالزایی مستقیم برای 40 نفر می باشد و جهت توسعه دامنه فعالیت خود در صدد ایجاد و راه اندازی واحد تولیدی صنعتی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین زمان بندی مناسب برای صدور مجوز جذب سرمایه گذار

ضرورت تعیین زمان بندی مناسب برای صدور مجوز جذب سرمایه گذار