مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-13ورزشي

10 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور ارژنگ سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر 10 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور به صورت مجازی افتتاح شدند؛ - به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 10 پروژه ورزشی در دانشگا های کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور ارژنگ سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر 10 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور به صورت مجازی افتتاح شدند؛ بنابراین گزارش ارژنگ در این آیین گفت یک از اولویت های سازمان امور دانشجویان توسعه فضا ها و امکانات ورزشی در دانشگا های کشور است.

وی گفت: یک از اهداف ما سلامتی قشر دانشجو و دانشگاهیان است و امیدوارم با بهره برداری از این پروژه های ورزشی و تکمیل سایر پروژه ها دانشجویان بیشتری به ورزش رو بیاورند و از امکانات ورزشی استفاده کنند.

معاون امور دانشجویان داخل اظهار داشت: یکی از ویژه گی های این پروژه ها بهره برداری و استفاده از تولیدات داخلی است که از جمله می توان به کفپوش هوشمند تعاملی اشاره داشت که طراحی و ساخت آن توسط پژوهشگران پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور افتتاح شد

10 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور افتتاح شد