مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-13پزشكي

شیوع تمام عیار ویروس در جنوب غرب خوزستان / شیب تند ابتلا و بستری


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ویروس به صورت تمام عیار در منطقه شیوع پیدا کرده است و شاهد افزایش موارد بیماری و بستری با شیب تند هستیم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ویروس به صورت تمام عیار در منطقه شیوع پیدا کرده است و شاهد افزایش موارد بیماری و بستری با شیب تند هستیم.

دکتر شکرالله سلمان زاده در حاشیه نشست منطقه ای ستاد کرونا جنوب غرب خوزستان که امروز (24 بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه اظهار کرد: برای مهار اُمیکرون باید میزان رعایت همه شاخص های دستورالعمل های بهداشتی بیش از 90 درصد باشد در غیر این صورت همچنان مردم در معرض ویروس خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر تشدید نظارت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، افزود: اکنون سیاست بر تعطیلی بازار و کسب و کار مردم و ادارات نیست بنابراین تنها می توان بر رعایت دستورالعمل ها نظارت و با افرادی که رعایت نمی کنند، برخورد کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باید همه ظرفیت ها به منظور تشویق مردم برای دریافت دوز سوم واکسن به کار گرفته شود و سطح محافظت خوبی ایجاد شود تا حداقل اگر افراد در معرض ویروس قرار گرفتند، درگیر بیمارستان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع تمام عیار ویروس در جنوب غرب خوزستان / شیب تند ابتلا و بستری

شیوع تمام عیار ویروس در جنوب غرب خوزستان / شیب تند ابتلا و بستری