مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-13سياسي

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مبنای برنامه هفتم توسعه


عضو اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: درست است که به سند الگو نقدهایی دارم، اما کلیت آن را مثبت می دانم؛ چون این سند بهترین بهانه برای ایجاد هماهنگی و همفکری بین جامعه نخبگانی کشور و مبنای تدوین برنامه هفتم توسعه است، - هر چند که همه نخبگان کشور با گرایش های فکری متنوع را هم پوشش نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین عیوضلو عضو اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و عضو هیا ت علمی دانشگاه امام صادق (ع) به تشریح و تفسیر اهداف و ماهیت این سند پرداخت و گفت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در جهت تبیین کار کرده است، هر چند که نقدهایی به آن وارد است، اما در کل تلاش خوب و رو به جلویی انجام شده است تا پیشرفت در تدوین و ترسیم سند رخ دهد.

آسیب شناسی ها باید جدی تر انجام شود، همچنین باید یکسری برنامه های راهبردی در ادامه این کار تدوین شود که بتواند آسیب ها و ضعف ها را از بین ببرد تا این سند در سطح جهت گیری کلی نماند.

مشروح این گفت وگو را در ادامه بخوانید.

*با توجه به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در شعار جمهوری اسلامی از نظر تقدم و تأخر، جمهوری را بر اسلامی مقدم می دانستند چرا در نامگذاری اسم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اسلامی بر ایرانی مقدم نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مبنای برنامه هفتم توسعه

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مبنای برنامه هفتم توسعه