مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-13ورزشي

دنبال ثبت رسمی «همدان، مهد کوهنوردی ایران» هستیم


دبیر هیئت اجرایی «همدان مهد کوهنوردی ایران» گفت: به عنوان یک انجمن فعال در حوزه کوهنوردی و صعودهای ورزشی، به دنبال ثبت رسمی این عنوان برای استان همدان هستیم.

- پوریا بوجاریان امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به فعالیت هیأت اجرایی همدان مهد کوهنوردی ایران، اظهار کرد: در سال 98 و سال 99 با همکاری چند ارگان مختلف، برنامه ویژه‎ای تحت عنوان روز جهانی کوهستان در استان همدان را اجرایی کردیم.

وی با بیان اینکه این همایش استانی که با استقبال خوبی همراه بود به صورت تخصصی در راستای نکوداشت جمعی از پیشکسوتان جامعه کوهنوردی استان برگزار شد بیان کرد: برگزاری این همایش، شروعی بود که ثبت رسمی عنوان همدان، مهد کوهنوردی ایران زمین را رسماً وارد کار اجرایی کنیم.

دبیر هیئت اجرایی همدان مهد کوهنوردی ایران این عنوان را برگرفته از پیشنهاد یکی از پیشکسوتان به نام کوهنوردی ایران دانست و عنوان کرد: این عنوان برای استان همدان برگرفته از الگوی استاد داود مهدی فر، نویسنده و فعال کوهنوردی ایران است که همدان را شایسته عنوان مهد کوهنوردی ایران می‎داند.

وی با بیان اینکه این مهم عملاً واقعیت دارد و تنها یک شعار نیست، اما رسمیت نداشته و ما با ثبت دبیرخانه اجرایی آن، به دنبال رسمیت یافتن این موضوع هستیم تصریح کرد: در همین راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال ثبت رسمی «همدان، مهد کوهنوردی ایران» هستیم

دنبال ثبت رسمی «همدان، مهد کوهنوردی ایران» هستیم