مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-13سياسي

نظارت بر فعالیت استارت آپ ها از اولیت های اصلی «فتا» است


رییس پلیس فتا انتظامی کشور نظارت بر فعالیت استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی را یکی از اولویت های اصلی در مأموریت های پلیس فتا برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار وحید مجید، در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی در کشور با اشاره به علاقه مندی و میزان استقبال بالای هموطنان گرامی در بهره مندی از خدمات کسب و کارها در فضای سایبر، نظارت بر فعالیت استارت آپ ها را یکی از اولویت های اصلی مأموریتی پلیس فتا برشمرد.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی واحد کسب و کار اینترنتی در کشور مشغول به فعالیت هستند، توجه به خدمات رسانی مطلوب به کاربران و متقاضیان را بسیار مهم عنوان کرد.

مجید شیوع کرونا ویروس در دنیا و به خصوص کشور ایران و معطوف شدن توجه به ظرفیت فضای سایبر را یکی از علت های اصلی استقبال کاربران از دریافت خدمات از استارت ها برشمرد و گفت: شناسایی بسترهای فنی جرم و اهتمام جدی در خدمات رسانی بهتر به متقاضیان از وظایف اصلی فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی است.

رییس پلیس فتا انتظامی کشور ادامه داد: رسیدگی به مشکلات استارت آپ ها و استفاده از پیشنهادات فعالان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران یکی دیگر از اهداف این جلسه هم اندیشی بود؛ ارائه راهکارهای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فعالیت استارت آپ ها از اولیت های اصلی «فتا» است

نظارت بر فعالیت استارت آپ ها از اولیت های اصلی «فتا» است