مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-13فرهنگي

یک تقدیر جدید در جشنواره فیلم فجر


دانش اقباشاوی از تقدیر از یک دستیار کارگردان و برنامه ریز سینما برای نخستین بار در بخش تجلی اراده ملی جشنواره چهلم فیلم فجر خبر داد.

- رییس هیئت مدیره دستیار کارگردان و برنامه ریزان سینما در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: ما سال ها برای حرفه دستیاری کارگردان و برنامه ریزی که نقش حیاتی در تولیدات سینمایی دارد در آرزوی تلاش برای تقدیر از همکاران فن سالار گمنام خودمان بودیم.

او ادامه داد: خوشبختانه امسال مصادف با چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برای اولین بار در طول تمام این سال ها با مساعدت دبیر بخش تجلی اراده ملی جناب آقای سیاوش حقیقی و موافقت مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره فیلم فجر تقدیر از یک دستیار کارگردان و برنامه ریز خوشنام و حرفه ای انجام می شود.

رییس هیئت مدیره دستیار کارگردان و برنامه ریزان سینما بیان کرد: طبق آیین نامه بخش تجلی اراده ملی هیئت داورانی شامل اعضای انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران بررسی و انتخاب این همکار را در ایام جشنواره انجام دادند.

علیرضا سلمان نصر، ذبیح الله صمدی و مریم بحرالعلومی داوران این دوره، از امین ترین و حرفه ای ترین اعضای انجمن هستند.

اقباشاوی با بیان اینکه داوران بیشتر فیلم ها را دیده و نتایج آرا را جمع بندی کرده اند افزود: این مراسم دوشنبه 25بهمن ماه ساعت 18 و 30 دقیقه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تقدیر جدید در جشنواره فیلم فجر

یک تقدیر جدید در جشنواره فیلم فجر