مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-13سياسي

تحلیل رفتاری مجرمان، حلقه مفقوده دستگاه قضایی و انتظامی


شاید سیستم قضایی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پلیس کشورمان اکنون باید آستین بالا بزنند و بخشی برای بررسی ذهن مجرمان ایجاد کنند تا قبل از این که این مساله به یک عادت و عامل برای هر نوع تخلیه روانی تبدیل شود بتوانند برای آن درمانی پیدا کنند.

- شاید سیستم قضایی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پلیس کشورمان اکنون باید آستین بالا بزنند و بخشی برای بررسی ذهن مجرمان ایجاد کنند تا قبل از این که این مساله به یک عادت و عامل برای هر نوع تخلیه روانی تبدیل شود بتوانند برای آن درمانی پیدا کنند.

سارا مرادخانی مدتی قبل به صورت اتفاقی شاهد سریالی از یکی از شبکه های ماهواره ای به نام ذهن مجرمان بودم، سریال را تا انتهای همان قسمت دنبال کردم، تعدادی مامور کارکشته که هر کدام در بخشی از اف بی آی یعنی پلیس فدرال آمریکا مشغول فعالیت بودند در بخشی ویژه به نام بررسی و تحلیل رفتاری مجرمان دور هم جمع شده وهر کدام در این بخش وظیفه ای را برعهده داشتند.

در کنار این ماموران یک پزشک روانکاو و روانپزشک نیز حضور داشت، این افراد با برخی از مستندات و آثار جرم به تحلیل رفتاری یک قاتل زنجیره ای و یا فردی که قرار بود به یک قاتل زنجیره ای تبدیل شود، می پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل رفتاری مجرمان، حلقه مفقوده دستگاه قضایی و انتظامی

تحلیل رفتاری مجرمان، حلقه مفقوده دستگاه قضایی و انتظامی