مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-13سياسي

پیگیری محور ریلی اینچه- شاهرود/دفتر منطقه آزاد راه اندازی می شود


جنوب و ایجاد سایت پشتیبان از محور اینچه برون- شاهرود بهترین راه مواصلاتی برای حمل بار بوده که آن را در سفر رییس جمهور به گلستان پیگیری می کنیم.

- ، علی محمد زنگانه شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی مرکز استان اظهارکرد: استخراج آخرین اسناد توسعه استان یکی از نخستین اقدامات بنده در سه ماه اخیر بوده و اهداف چشم انداز 1404 استان و برنامه های برش بخشی در 30 محور در حال تدوین است.

استاندار گلستان افزود: هدف ما روستامحوری است به گونه ای که تلاش می کنیم تا سال 1404 بیش از هزار روستای استان با استفاده از مزیت های موجود در هر روستا، توسعه یابند و در این مسیر تا کنون مزیت های 170 روستا استخراج شده است.

زنگانه گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری، تلاش برای رفع موانع تولید به گونه ای بوده که طی سه ماه گذشته 365 میلیارد تومان در زمینه رونق تولید و 20 میلیارد تومان در زمینه بازسازی و نوسازی به صنایع اعطا شده است.

استاندار گلستان اضافه کرد: 170 پرونده کاربری طرح های تولیدی و اشتغالی استان در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: با توجه به تولیدات 30 میلیون تومانی در بنادر حاشیه دریای خزر اتصال خط آهن شمال به جنوب و ایجاد سایت پشتیبان از محور اینچه برون- شاهرود بهترین راه مواصلاتی است که البته نیازمند 22 هزار میلیارد تومان اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری محور ریلی اینچه- شاهرود/دفتر منطقه آزاد راه اندازی می شود

پیگیری محور ریلی اینچه- شاهرود/دفتر منطقه آزاد راه اندازی می شود