مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-12اجتماعي

ادامه بارش های متناوب در آسمان مازندران/ دریا مواج می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: بعد از گذر روزهای نسبتا گرم از بامداد گذشته با شکل گیری جریانات شمالی و تغییر سوی جریانات شاهد ابرناکی، وزش باد وکاهش دما در آسمان مازندران بودیم که بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به صورت برف بود.

وی افزود: تا صبح امروز بیشترین بارش مربوط به مناطق غربی استان بود که ارتفاعات شهرستان رامسر تا 72 میلی متر، فرودگاه رامسر 35، خشکه داران تنکابن 41، اسکومحله آمل  27 و جوربند نور 20 میلی متر بارندگی داشتند و بیشترین برف نیز از بطاهرکلای بلده با ارتفاع  27، دلیر چالوس 18 و اندوار آمل 13 سانتی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر امروز انتظار داریم از میزان ابرناکی کاسته شود که این وضعیت کماکان تا صبح فردا ادامه دارد.

اسدی تصریح کرد: از بعدازظهر فردا مجددا باتقویت جریانات شمالی انتظار داریم مجددا شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد نسبتا شدید و به تدریج بارندگی باشیم که آسمان در ارتفاعات ابری و مه آلود و بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه باتوجه به استقرار جریانات شمالی انتظار داریم آسمانی نیمه ابری تا ابری را شاهد باشیم که به تناوب شاهد بارش های پراکنده به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های متناوب در آسمان مازندران/ دریا مواج می شود

ادامه بارش های متناوب در آسمان مازندران/ دریا مواج می شود