مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-12بين الملل

گاز جنوبی کشور برای جبران افت فشار گاز شهرهای خراسان شمالی به استان متصل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز، حسن رضا میربلوکی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: گاز خراسان شمالی از طریق خانگیران سرخس در شمال شرق کشور و منطقه 4 عملیات انتقال گاز جنوب کشور تامین می شود و در حال حاضر تامین گاز استان از طریق خانگیران بدلیل افزایش جمعیت کلانشهر مشهد بسیار کاهش یافته است.

وی گفت: این عملیات مطابق برنامه زمانبندی با هدف تقویت فشار گاز شهرستان های گرمه و جاجرم و صنایعی همچون کارخانه آلومینا صورت گرفت که با همکاری امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان و گروه هات تپ وصل گرم، منطقه 4 عملیات انتقال گاز با موفقیت انجام و خط 16 اینچ گرمه و جاجرم به خط 42 اینچ میامی- دشت متصل شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی، افزود: عملیات هات تپ از زمره خدمات خطوط لوله و مخازن است که با توجه به منافع و بهره وری بالای خود در مقایسه با روش های پیشین انشعاب گیری بسیار مورد توجه واحدهای نفتی و گازی و پتروشیمی و نیروگاهی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: عملیات هات تپ همان طور که از نام آن نیز بر می آید روی خط لوله یا مخزنی انجام می شود که حاوی مواد و سیالات است.

میربلوکی افزود: اجری خط انتقال تقویتی گاز استان از سمنان که متصل به شبکه سراسری است از سال 1398 آغاز و اکنون تکمیل شده و ایستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز جنوبی کشور برای جبران افت فشار گاز شهرهای خراسان شمالی به استان متصل می شود

گاز جنوبی کشور برای جبران افت فشار گاز شهرهای خراسان شمالی به استان متصل می شود