مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-12سياسي

امیر حیدری: اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/ «نزاجا» بازدارنده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 158 شهید کشاورزیان نیروی زمینی مستقر در مناطق مرزی گفت: - امیر حیدری: اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/ نزاجا بازدارنده است فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 158 شهید کشاورزیان نیروی زمینی مستقر در مناطق مرزی گفت: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال زدنی خود در عرصه های مختلف، ثابت کرده که پا در رکاب و مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا است.

وی با بیان اینکه نائل شدن به شهادت، از عنایات خاص پروردگار متعال است، افزود: شهادت افتخار بزرگی است و همواره آرزو می کنیم با سربلندی به این مهم دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر امنیت پایدار در سطح منطقه با حضور نیرو های ارتش، خاطرنشان کرد: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/ «نزاجا» بازدارنده است

امیر حیدری: اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/ «نزاجا» بازدارنده است