مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-12اقتصادي

پارتیشن اداری دوجداره بهتر است یا تک جداره؟


پارتیشن های شیشه ای یکی از انواع پارتیشن اداری جهت فضاسازی در محیط های کاری هستند اما در حال حاضر از آن ها به عنوان اصلی ترین ابزار طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری یاد می شود.

- پارتیشن اداری جهت فضاسازی در محیط های کاری هستند اما در حال حاضر از آن ها به عنوان اصلی ترین ابزار طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر اداری یاد می شود.

هرچند که کاربرد اصلی پارتیشن تقسیم بندی فضاست اما با توجه به نوع متریالی که در ساخت آن به کار می رود، می توان ویژگی های آن را ارتقا داد تا علاوه بر بهینه سازی فضا در زیباسازی و کاهش میزان سروصدا هم کارآمد باشد.

انواع پارتیشن شیشه ای را می توان از نظر اجرا و نوع شیشه مورد استفاده به دو نوع پارتیشن تک جداره و دو جداره تقسیم بندی کرد.

با این تفاوت کرد در ساخت انواع پارتیشن تک جداره از یک لایه شیشه سکوریت استفاده شده و در انواع دوجداره از دولایه شیشه سکوریت استفاده می شود؛ اما یکی از اصلی ترین سؤال ها هنگام سفارش ساخت پارتیشن شیشه ای این است که انواع دوجداره بهتر هستند یا تک جداره؟ در ادامه این مقاله قرار است با بررسی ویژگی های این دو نوع پارتیشن شیشه ای به پاسخی برای این سؤال برسیم.

پارتیشن دوجداره اداری چیست؟ پارتیشن دوجداره یکی پرطرفدارترین انواع پارتیشن شیشه ایست که به طور کلی در دکوراسیون مدرن و به خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارتیشن اداری دوجداره بهتر است یا تک جداره؟

پارتیشن اداری دوجداره بهتر است یا تک جداره؟