مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-12سياسي

کارخانه گیاهان دارویی در «الشتر» کلنگ زنی می شود


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی یک کارخانه گیاهان دارویی در شهر «الشتر» کلنگ زنی می شود.

- خرم آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی یک کارخانه گیاهان دارویی در شهر الشتر کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی ابراهیمی امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه کشاورزی در توسعه پایدار کشور به خصوص در مناطق روستایی بسیار مؤثر است، اظهار داشت: حوزه کشاورزی چه از بُعد تأمین مواد غذایی و پروتیینی و چه از بُعد ایجاد اشتغال در کشور نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در لرستان در بحث رونق اقتصادی که براساس سند آمایش سرزمین طراحی شده، بخش کشاورزی در اولویت است و بعد بخش صنعت و گردشگری آمده است، تصریح کرد: دو عامل باعث تولید ثروت می شود، یکی نیروی آموزش دیده و دوم منابع خدادادی که لرستان سرشار از این منابع است اما چرا وضعیت اقتصادی لرستان نسبت به استان های همجوار ضعیف است؟ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چرا بایستی لرستان به عنوان فلاکت بار ترین استان معرفی شود و زنان کار داشته باشیم و جوانان ما مهاجرت کنند و در حاشیه شهرها سکونت داشته باشند، افزود: یکی از علت های پسرفت استان های زاگرس نشین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه گیاهان دارویی در «الشتر» کلنگ زنی می شود

کارخانه گیاهان دارویی در «الشتر» کلنگ زنی می شود