مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-12اقتصادي

بهسازی 4700 روستا در دستور کار بنیاد مسکن


در زمینه اجرا و بهسازی روستا ها برنامه ریزی برای اجرای 4 هزار و 700 پروژه جدید و نیمه تمام در تمامی مناطق کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا شاملو، امروز در یک برنامه تلویزیونی در بیان آمار بودجه در نظر گرفته شده برای فعالیت های مسکن روستایی گفت: فعالیت عمرانی و ایمن سازی روستا ها در سال های قبل با توجه به اعتبار 8 هزار میلیارد تومانی که تخصیص یافته بود مناسب بوده و  مجموع اعتبارات  ملی و روستایی که تا کنون تخصیص یافته 75 درصد از  مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده بوده است.

معاون عمرانی بنیاد مسکن ادامه داد: طرح هادی برای یک دوره مشخص است و طرح های هادی که در سال های قبل تهیه شده باید در دوره های جدید بازنگری شود.

در بررسی های اولیه  3 هزار و 500 روستا در قالب طرح هادی  اجرا  شده و با سیاست های اتخاذ شده تعداد این طرح ها به 4 هزار و 400 روستا افزایش یافته است.

*بهسازی 4 هزار 700 روستا در دستور کار بنیاد مسکن این مقام مسئول در بیان آخرین آمار مسکن روستایی گفت: در زمینه اجرا و بهسازی روستا ها برنامه ریزی برای  اجرای  4 هزار و 700 پروژه جدید و نیمه تمام در تمامی مناطق کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 4700 روستا در دستور کار بنیاد مسکن

بهسازی 4700 روستا در دستور کار بنیاد مسکن