مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-12حوادث

کلاهبرداری با ترفند تخفیفات شگفت انگیز روز پدر!


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان حراج روز پدر در فروشگاه های جعلی اینستاگرام به کاربران فضای مجازی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار کرد: همه ساله در ایام نزدیک به روز پدر شاهد فروش ویژه یلدا توسط فروشگاه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم.

وی افزود: شیادان سایبری با تقلید از فروشگاه های آنلاین معتبر و با تخفیف های چشمگیر و روش ها و شیوه های اغواکننده مانند طرح های ویژه روز پدر ساخت تبلیغات جذاب توجه کاربران را جلب نموده و آن ها را به سمت دام های خود هدایت می کند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: باید توجه داشت در بسیاری از مواقع کلاهبردار بعد از دریافت وجه کالا دیگر پاسخگوی فرد نیست و یا در صورت ارسال آن کالای تحویل داده شده به مشتری، ازنظر کیفیت، جنس کالا، رنگ و حتی سایز بسیار متفاوت از کالای تبلیغ شده است.

وی به شهروندانی که قصد خرید اینترنتی دارند، گفت: به هیچ وجه به تبلیغات اغواکننده فروش کالا در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی توجه نکنند و برای یک خرید اینترنتی امن حتماً از فروشگاه های دارای ای نماد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند تخفیفات شگفت انگیز روز پدر!

کلاهبرداری با ترفند تخفیفات شگفت انگیز روز پدر!