مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-12اقتصادي

وعده اوجی برای تأمین سوخت شناور های مسافری چابهار-عمان با نرخ یارانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد اظهار داشت: این سازمان در سالیان اخیر در راستای رونق مسافربری بین المللی دریایی و رونق کسب و کار پایدار در این حوزه، - سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از قول مساعد دولت و وزارت نفت برای اختصاص سوخت یارانه ای به شناور ها و کشتی های مسافری در مسیر دریایی چابهار به عمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد اظهار داشت: این سازمان در سالیان اخیر در راستای رونق مسافربری بین المللی دریایی و رونق کسب و کار پایدار در این حوزه، ترمینال های مسافری دریایی مناسبی را در برخی بنادر از جمله بندر بوشهر، بندر چابهار و بندر خرمشهر راه اندازی کرد.

وی افزود:، اما از چند سال گذشته و پس از اعمال تغییرات در نحوه توزیع سوخت و اعمال سهمیه ها، نرخ سوخت گازوییل مورد نیاز شناور های مسافری در سفر های بین المللی با نرخ آزاد و غیر یارانه ای محاسبه شد و همین امر موجب افزایش هزینه های ناوگان مسافری دریایی و به تبع آن با توجه به عدم صرفه اقتصادی برای افزایش نرخ بلیت موجب کاهش شدید این سفر ها شد ه است.

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی توضیح داد: خوشبختانه طی دهه اخیر ظرفیت های ویژه ای در توسعه گردشگری دریایی و رونق سفر های بین المللی بین بنادر ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده اوجی برای تأمین سوخت شناور های مسافری چابهار-عمان با نرخ یارانه ای

وعده اوجی برای تأمین سوخت شناور های مسافری چابهار-عمان با نرخ یارانه ای