مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-12فرهنگي

ارسال 150 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان، 150 اثر توسط دبیرخانه اعلام وصول شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان، 150 اثر توسط دبیرخانه اعلام وصول شد.

احمدحسین فتایی با اعلام این خبر، بیان کرد: فراخوان نخستین دوره جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی لرستان در آذرماه 1400 و همزمان با هفتمین دوره جایزه ملی فیروزه با هدف حمایت از گفتمان مصرف و تولید کالاهای فرهنگی بومی و ایرانی و تسهیل در دسترسی به تولیدات این عرصه برای خانواده ها منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: طراحی و بسته بندی کالاهای فرهنگی شامل ایده و تولیدات عرضه شده در بسته بندی محصولات و سوغات فرهنگی استان، اسباب بازی و عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی همچون پتینه کاری، دست سازه های بلوط، زیورآلات، تذهیب، زرنگاری، طراحی با نقش گلونی و .

موضوعات این جشنواره را شامل می شوند.

وی افزود: مهمترین شرط شرکت در جشنواره تکیه بر مؤلفه های فرهنگی و بومی استان بود که با توجه به استقبال صورت گرفته از این جشنواره علاقه مندان آثار خود را طی دو مرحله تمدید از طریق پایگاه اینترنتی جایز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 150 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی لرستان

ارسال 150 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی لرستان