مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-12اجتماعي

استفاده روزانه 11 میلیون کاربر از «شاد»


در حال حاضر شاد بیش از 20 میلیون کاربر دارد و به طور میانگین روزانه 11 میلیون کاربر از شبکه شاد استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین صادقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر شاد در کنار آموزش های حضوری و به منظور تکمیل آموزش ها در مدارس، به عنوان بستری امن و مطمئن، مورد استفاده قرار می گیرد اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور همواره در تلاش است تا ضمن فراهم کردن امکان دسترسی به فرصت های برابر آموزشی برای همه دانش آموزان، کیفیت آموزش را نیز ارتقاء دهد.

وی افزود: شبکه شاد نیز در راستای تحقق این هدف مهم در اوایل شیوع کرونا، راه اندازی شد و آموزش و پرورش توانست امر آموزش دانش آموزان را طی دو سال گذشته در کنار آموزش های حضوری و به صورت ترکیبی از این طریق راهبری کند.

سخنگوی اپلیکیشن شاد با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته، همچنان تعرفه اینترنت مصرفی شبکه شاد برای معلمان و دانش آموزان، رایگان است گفت: البته برای استفاده از دو سرویس شادبین و رمزینه خوان تعرفه عادی اینترنت محاسبه می شود.

صادقی صیانت از اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران در فضایی امن را از مزیت های مهم شبکه شاد دانست و به مخاطبان این شبکه توصیه اکید کرد که جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده توجه داشته باشند که هر پیامی جهت دریافت کد تأیید ، تقلبی و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده روزانه 11 میلیون کاربر از «شاد»

استفاده روزانه 11 میلیون کاربر از «شاد»