مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-12بين الملل

انفجار رالی داکار ناشی از بمب کنار جاده ای بوده است


یک منبع آگاه اعلام کرد، انفجاری که خودروی راننده فرانسوی در رالی داکار 2022 عربستان را هدف قرار داد، به احتمال زیاد ناشی از یک بمب کنار جاده ای دست ساز بوده است.

- یک منبع آگاه اعلام کرد، انفجاری که خودروی راننده فرانسوی در رالی داکار 2022 عربستان را هدف قرار داد، به احتمال زیاد ناشی از "یک بمب کنار جاده ای دست ساز" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، این منبع آگاه اعلام کرد، دادستانی کل کشور در پرونده های مبارزه با تروریسم به همراه محققان اداره کل امنیت داخلی و تکنسین های پلیس علمی و فنی به عربستان سفر کردند و توانستند از خودروی مورد هدف نمونه برداری کنند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، انفجاری که خودروی راننده فرانسوی در رالی داکار 2022 عربستان را هدف قرار داد، به احتمال زیاد ناشی از یک بمب کنار جاده ای دست ساز بوده است.

شبکه تلویزیونی RTL فرانسه به نقل از منابعی، اعلام کرد، در این خودرو بقایای مواد منفجره ناشی از یک وسیله انفجاری کشف شد که آثار آن در لاشه خودرویی که راننده آن به ویژه از ناحیه پا به شدت زخمی شده بود، پیدا شد.

منابع فرانسوی تاکید کردند که این رخداد یک حادثه نبوده، بلکه یک حمله با بمب بوده است، به رغم اینکه مقامات سعودی تاکید دارند آنچه اتفاق افتاده نتیجه یک حادثه رانندگی بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار رالی داکار ناشی از بمب کنار جاده ای بوده است

انفجار رالی داکار ناشی از بمب کنار جاده ای بوده است