مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-12پزشكي

آغاز واکسیناسیون 5 ساله ها در همدان


رییس گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از آغاز واکسیناسیون گره سنی 5 تا 9 سال در همدان خبر داد.

- جلال الدین بطحایی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در هفته گذشته 21 بهمن ماه دستورالعمل اجرایی واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 9 سال به استان همدان ابلاغ و اجرای این طرح نیز آغاز شده است.

وی افزود: این کودکان با همراه والدین خود به مراکز تجمیعی واکسیناسیون می توانند واکسن دریافت کنند.

بطحایی با بیان اینکه حضور و همراهی والدین به معنای رضایت آنهاست، تصریح کرد: این کودکان هنگام مراجعه با والدین خود می توانند به انتخاب والدین از دو نوع واکسن تعریف شده یکی را دریافت کنند که شامل پاستوکووک و سینوفارم است.

وی خاطرنشان کرد: کودکانی که در مراکز بهزیستی تحت پوشش بوده به علت تجمع آنها در یک مکان تیم های واکسیناسیون با هماهنگی مجموعه بهزیستی به مراکز مراجعه کرده و آنها را علیه کرونا ویروس واکسینه می کنند.

بطحایی گفت: امیدواریم شهروندان هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون خود و فرزندانشان که در گروه هدف تعریف شده است، اقدام کنند و پیک ششم را پشت سر بگذاریم.

وی از وجود تمامی واکسن ها در مراکز تجمیعی خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ نوع کمبود واکسنی در مراکز تجمیعی وجود نداشته و شهروندان می توانند نسبت به تزریق واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 5 ساله ها در همدان

آغاز واکسیناسیون 5 ساله ها در همدان