مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-12سياسي

وظیفه مردم در گام دوم انقلاب اسلامی چیست؟


رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مردم سخن می گفتند اما در چهل سالگی انقلاب بیانیه ای با عنوان «گام دوم» انقلاب اسلامی صادر کردند و در آن راه های رسیدن به قله را بیان فرمودند.

- ایسنا/قزوین رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مردم سخن می گفتند اما در چهل سالگی انقلاب بیانیه ای با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی صادر کردند و در آن راه های رسیدن به قله را بیان فرمودند.

اولین برخورد مردم با بیانیه گام دوم انقلاب فهم بیانیه است؛ این موضوع باید برای مردم تبیین شود که بیانیه گام دوم انقلاب راهگشاست.

سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد به راستی چقدر مردم با مفاهیم و نکات این بیانیه آشنا شدند، آیا از اهداف انقلاب اسلامی آگاهی دارند؟ هدف اصلی انقلاب اسلامی تشکیل تمدن نوین اسلامی است که برای رسیدن به این مهم باید چندین مرحله را طی کنیم و عملاً در گام دوم انقلاب قرار داریم.

در گام نخست انقلاب اسلامی، نظام اسلامی به وجود آمد و ما منتظر آن هستیم که دولت اسلامی به معنای واقعی و سپس جامعه اسلامی و در نهایت تمدن نوین اسلامی تشکیل شود.

محمدرضا خوش عقیده یکی از فعالان فرهنگی قزوین به ایسنا می گوید: مهم ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری در چهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مردم در گام دوم انقلاب اسلامی چیست؟

وظیفه مردم در گام دوم انقلاب اسلامی چیست؟