مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-11فرهنگي

از توقف اجرای یک نمایش تا استقبال از نمایش های دیگر


در پنجمین روز جشنواره یکی از اجراهای جشنواره به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیگر روی صحنه نرفت اما دیگر سالن ها شاهد استقبال بسیار تماشاگران بود و مدیران هم در این روز به تماشای چند نمایش نشستند.

- در ساعات اولیه شب هم نورافشانی به مناسب چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در محوطه تئاتر شهر، فضای متفاوتی را نسبت به شب های قبل جشنواره رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پنجشنبه 21 بهمن و در پنجمین روز از برگزاری جشنواره نمایش بعد از افتادن به کارگردانی حسین حسینیان از تهران به دلیل مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیگران نمایش کنسل شد و تالار مولوی در پنجمین روز نمایش اجرایی نداشت.

همچنین نمایش تابوت کار مشترک ایران و افغانستان روز گذشته در تالار سایه میزبان قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی شد.

حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره هم ابتدا در تالار حافظ به تماشای نمایش لطفا بیدارم نکنید به کارگردانی یاسر میرحمیدی از شهر رشت و سپس نمایش مرثیه ای در قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ به کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز در تالار اصلی نشست.

دبیر جشنواره به همراه وحید لک مدیر روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات و محسن بابایی مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر جشنواره در ساعات پایانی پنجشنبه با حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقف اجرای یک نمایش تا استقبال از نمایش های دیگر

از توقف اجرای یک نمایش تا استقبال از نمایش های دیگر