مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-11سياسي

انقلاب اسلامی دست چپاول اجنبی را از سر ملت ایران کوتاه کرد


با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و سرکوبی رژیم وابسته پهلوی دست غارت و چپاول بیگانه و اجنبی از سر ملت مومن ایران کوتاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پل دختر اظهار کرد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا ،برای سلامت مردم، راه پیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری انجام شد که بسیار با عظمت و باشکوه و دیدنی بود.

وی حضور مردم در جشن های دهه فجر و راه پیمایی خودرویی در 22 بهمن را قابل تقدیر دانست و افزود: حضور باشکوه و خانوادگی و پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور پل دختر در برگزاری جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راه پیمایی خودروی هم زمان با سراسر کشور نشانه پای بندی آنها به ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه پل دختر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و سرکوبی رژیم وابسته پهلوی دست غارت و چپاول بیگانه و اجنبی از سر ملت مومن ایران کوتاه شد.

 وی افزود: ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه پل دختر با حضور گرم خود در جشن های انقلاب اسلامی صدای رسای خود را در پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری به دنیا اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی دست چپاول اجنبی را از سر ملت ایران کوتاه کرد

انقلاب اسلامی دست چپاول اجنبی را از سر ملت ایران کوتاه کرد