مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-11سياسي

گواهی: برخی بی عدالتی مردم را رنج می دهد


رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم و یادآوری کنیم که چه جو خفقانی در کشور حاکم بوده و امروز به برکت انقلاب اسلامی به چه جایگاهی رسیدیم و با مقاومت مردم حتی آمریکا مقابل ما سر تعظیم فرود آورده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در مصلی نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: دیروز که بودیم و چه بودیم و امروز در چه جایگاهی هستیم و فردا وظیفه ما چیست و چه باید بکنیم.

وی افزود: از اینکه در صفوف نماز جمعه اقشار مختلف را می بینم خودش بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و وقتی نیروهای مسلح ما اعم از سپاه غیور و شرافتمند، ارتش مقاوم و گرانقدر، نیروی انتظامی با صلابت و بسیج مردمی و اقشار که آغازگر این حرکت شکوهمند انقلاب اسلامی بودند و مادرانی که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تربیت کردند در کنار هم قرار گرفتند اینها همه از برکات انقلاب اسلامی بود.

گواهی با اشاره به چرایی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شاید برای خیلی از مردم سوال باشد که چرا انقلاب کردیم مگر زندگی ما مشکل داشته که انقلاب کردیم در نگاه اول شاید خیلی ها بگویند نه مشکلی نداشتیم ولی با هزار دلیل ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی: برخی بی عدالتی مردم را رنج می دهد

گواهی: برخی بی عدالتی مردم را رنج می دهد