مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-11سياسي

3 بالگرد امدادی و اطفای حریق در مازندران مستقر شد


رییس مرکز کنترل و اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به استقرار سه بالگرد در راستای طرح تاکسی هوایی گفت: خدمات مختلفی امدادی و اطفایی در این طرح انجام می شود.

- ، محمد مهدی آل آقا بعدازظهر جمعه در مراسم راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه ساری با اشاره به استقرار سه بالگرد در مازندران اظهار داشت: امیدواریم با پشتیبانی و پیگیری ها این طرح به خوبی در استان اجرا شود.

وی با اظهار اینکه راه اندازی طرح تاکسی هوایی با توجه به گردشگری و ترافیک استان در کاهش این بار ترافیک تأثیرگذار است، گفت: تمام تلاش ما این است که حوزه صنعت هوایی را تقویت کنیم و خدماتی را در استان گردشگرپذیر ایران ارائه دهیم.

سعدالله وطنخواه مدیرکل فرودگاه های مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مسیرهای مختلف پروازی در استان توسعه یافته است، افزود: مشهد، شیراز، کیش، اصفهان، بندرعباس از جمله مسیرهای پروازی است.

وی ادامه داد: در فرودگاه رامسر و نوشهر نیز ترمینال پروازی توسعه یافت و بهره برداری از باند جدید پروازی رامسر در دستور کار قرار دارد و در فرودگاه ساری آزادسازی عرصه برای نصب سامانه هوانوردی انجام شد.

وطنخواه با اشاره به اینکه اپرون فرودگاه ساری نیز توسعه یافته است، گفت: دکل های مزاحم انرژی انتهای باند در فرودگاه جابجا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بالگرد امدادی و اطفای حریق در مازندران مستقر شد

3 بالگرد امدادی و اطفای حریق در مازندران مستقر شد