مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-11سياسي

آب شیرین کن جزیره شیف بوشهر به بهره برداری رسید


همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار بوشهر آب شیرین کن یک هزار مترمکعبی جزیره شیف بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

- استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه آب شیرین کن جزیره شیف بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش مجریان پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گیری نظام اسلامی است که منشا تمام خدمات و تحولات در حوزه های مختلف است.

احمد محمدی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته است تصریح کرد: تحولات شگرف در حوزه های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی در 43 سال گذشته ایجاد شده است.

وی شکل گیری نیروی مقاومت در منطقه غرب آسیا از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: حمایت جهان اسلام از فلسطین در مقابله با ظلم و ستم رژیم اشغال گر قدس و اسراییل غاصب از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار بوشهر ایستادگی در برابر ابرقدرت ها، کوچک شمردن آنها، و این باور رسیدن که می تواند آنها را به زانو درآورد را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: گرایش ملت ها به معنویت و فرار از مادی گری و کارهای زشت غیراخلاقی به عنوان مطالبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن جزیره شیف بوشهر به بهره برداری رسید

آب شیرین کن جزیره شیف بوشهر به بهره برداری رسید