مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-11سياسي

ناگفته هایی درباره بادیگاردهای شخصی


تخصص تیم ما تامین نگهبانان محله ها و مجتمع های تجاری و اداری است؛ گرچه برای حفاظت و برقراری نظم کنسرت ها، همایش ها و مراسم خاص در هتل ها هم از ما درخواست تیم حفاظتی و مراقبتی می شود.

- گاهی اوقات افراد به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و صفحه های شخصی افرادی که خودشان را بادیگارد و محافظ شخصی معرفی کرده اند، اعتماد کرده و آنان را استخدام کرده اند و بعد از چند روز توسط همان بادیگارد خِفت شده اند.

مجتبی پرهیزکار که 18 سال سابقه فعالیت در نیروی انتظامی دارد و 6 سالی هم می شود به صورت تخصصی در حفاظت و حراست از مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری فعالیت دارد، درخواست های زیادی برای معرفی بادیگارد دارد.

او درباره مشکلات بادیگاردهای شخصی در فضای مجازی می گوید: متاسفانه یک عده اراذل یا افرادی با هیکل های درشت در اینستاگرام صفحه ساخته اند و در مراسمی که هنرپیشه ها حضور داشته اند درخواست کرده اند تا با آنان همراه شوند و بعد هم عکس انداخته اند و موقعیت خودشان را به عنوان بادیگارد تثبیت کرده اند.

پرهیزکار تاکید می کند: تخصص تیم ما تامین نگهبانان محله ها و مجتمع های تجاری و اداری است؛ گرچه برای حفاظت و برقراری نظم کنسرت ها، همایش ها و مراسم خاص در هتل ها هم از ما درخواست تیم حفاظتی و مراقبتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی درباره بادیگاردهای شخصی

ناگفته هایی درباره بادیگاردهای شخصی