مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-11سياسي

جهاد تبیین یک واجب فوری است


جهاد تبیین یک واجب فوری است که مع الاسف به وادی فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام رحیمی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب در شرایطی به چهل و سه سالگی رسیده که شعارهای اصلی آن همچنان بانشاط و طراوت جریان دارد.

وی افزود: بحمدالله استقلال ایران بی نظیر، آزادی ما کم نظیر بلکه بی نظیر، مردم سالاری ما بی مانند و عدالتخواهی و ظلم ستیزی و حق طلبی مردم در اوج می باشد،این در حالی ست که انقلاب های دیگر، چندان تداوم و استمرار نیافته و از هویت اولیه خویش فاصله گرفته و حتی گاه به ضد خود تبدیل شده اند.

امام جمعه ساوه گفت: انقلاب اسلامی، اکنون همان است که  در ابتدا بود و باید باشد، سیرتکاملی انقلاب، افت و خیز و فراز و نشیب داشته، اما نه متوقف گردیده و نه معکوس شده است،دست های شیطانی فراوانی از درون و بیرون در میان بودندکه می خواستند انقلاب اسلامی را از راه رفته باز گردانند و یا به قعر دره بیفکنند، اما هرچه کوشیدند و از هر روزنه ای نفوذ کردند، ناکام ماندند.

رحیمی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه و مبتنی بر تاییدات غیبی و الهی، انقلاب اسلامی را از خطر و انحطاط نجات داد و پابرجا و مستقر نگاه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یک واجب فوری است

جهاد تبیین یک واجب فوری است